Vstupní sezení

Prvním krokem v EEG biofeedback tréninku je vstupní sezení. Tady se shromažďují všechny důležité informace o vaší anamnéze. Vyplníte dotazníky, které vám můžeme předem poslat na váš e-mail, takže je v klidu vyplníte doma. Tyto dotazníky nám pomohou získat detailní přehled o zdravotním stavu a problémech klienta.​

Diagnostika a plánování​

Během prvního sezení provedeme detailní diagnostiku pomocí neurofeedback přístroje. Na základě výsledků této diagnostiky sestavíme individuální terapeutický plán, který bude přesně přizpůsoben vašim potřebám.​

Samotný trénink

Trénink probíhá formou počítačové hry, kterou budete ovládat pouze silou své mysli, bez použití myši nebo klávesnice. Snímáme elektrickou aktivitu vašeho mozku (EEG) pomocí elektrod připevněných na vaší hlavě. Tento elektrický signál je převeden do prvků počítačové hry – například budete řídit auto a snažit se ho udržet na silnici. Za dobré výsledky bude váš mozek odměňován a tím se mozek učí efektivněji pracovat.

Hodnocení a úprava

Během tréninku sledujeme EEG křivku a také vaše psychické a tělesné naladění. Na základě těchto pozorování se můžeme rozhodnout o úpravě tréninkového programu, aby byl co nejúčinnější. Každé sezení přizpůsobujeme vašim momentálním potřebám a stavu.

001a

Pravidelnost a délka tréninku

Optimální frekvence tréninků je individuální. U kondičního tréninku může být dostačující 10-15 sezení, zatímco pro řešení vážnějších zdravotních problémů může být potřeba až 60 sezení. Tréninky by měly být pravidelné, obvykle jednou až dvakrát týdně.

Průběžné hodnocení

Po každém sezení provádíme hodnocení pokroků. Sdílíte s námi své pozorování a pocity, což je důležité pro další úpravy terapeutického plánu a zajištění co nejlepšího výsledku.

Centrum pro mysl s.r.o. respektuje a chrání Vaše osobní
údaje. Všechny osobní údaje získané během vstupního setkání a dalších sezení
jsou považovány za důvěrné a jsou chráněny v souladu s platnými právními
předpisy na ochranu osobních údajů.

Osobní údaje jsou využívány výhradně pro účely
poskytování služeb, administrativní účely a zlepšování kvality našich služeb.